BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

welkem^^

Friday, August 7, 2009

jika aku....

Bismillahirahmannirrahim…
Ya Allah jika aku jatuh cinta
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu Ya Muhaimin
Jika aku jatuh hati
Izinkan aku menyentuh hati seseorang yang hatinya bertaut padaMu
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu
Ya Rabbana, jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling daripada hatiMu
Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di JalanMu
Ya Allah, jika aku menikmati cinta kekasihMu janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
Indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu Ya Allah
Jika aku jatuh hati pada kekasihMu jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam
Perjalanan panjang menyeru manusia padaMU
Ya Allah jika kau halalkan aku merindui kekasihMu jangan biarkan aku melampaui batas
Sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya padaMu
Amin…


2 kalam yg berbicara:

fieqa said...

salam ziarah.nice post..suker kata2 kat post nie..
da agak dah..mesti sal post nie bile aq baca update title dia kat blog aku...=p

bagus2..

moga menjaga hati,insyaAllah

Saiful Al - Ieman said...

mekasih!
kalo fiqa perasan
post nie shy ada terbitkan dalam buletin mki
isu ke 4..^^