BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

welkem^^

Thursday, April 23, 2009

aku mcm dah nak pengsan!

pergh!
campus life sucks!
penat betol jadik student neyh
dalam seminggu neyh x derk masa ntuk diri sendiri..hampeh!
kelmarin yang paling teruk
banyak keje giler sampaikan kejap jerk duk umah
kelas abis kol 1.30 p.m..
tapi ada aktiviti laen menyusul
latihan koir sampai kol 3
lepas koir pegi latihan choral speaking lak
sampailah kol 5 semalam
lepas rehat kejap
pegi kelas
kelas ganti lds sampai dari 7 sampai kol 10. (tapi kol 7.30 dah siap dah..risau mam tunggu..dan ternyata dia dah tunggu!)
pas kelas
rehearsal choral speaking balik
sampailah kol 11
aiyoo!
penat ma
lau mcm ni
mana masa ntuk diri sendiri?
haiyaa....penat...lagi masalah yang perlu difikirkan..elaun..(allowance bulan neyh dah abis..poket dah kering..mama abah..tulung!!)
lagi
lds test (on 28 april) seriously..aq x tahu pape sal phrase n clause.then camne aku nak jawab test? uhuk..tu lah x wat revision lagi (mdm haz, 2008)
mock xm yang paling aq penim..cam ne nieyh?
dah lah a week before ada english camp
sempat ke nak wat revision...penim2!
sepatah haram pun aku x baca lagi
apetah lagi revision?
buku pun x bukak
pergh...napelah aku malas sangat!

test numerical literacy aq x tahu bila..and mujurlah esaimen islamic studies ditukar ngan amali ..huh! (tapi banyak perkara yang aku x lancar!)

huh!
harap2 semua maslah nie cepat berakhir
nak je lepas semua selesai aku pegi genting!
harap harap terlaksana!!!

0 kalam yg berbicara: