BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

welkem^^

Friday, June 26, 2009

hantu dan 405 A (A)

new sem begins
but i have no idea what to write on

hurmmmm
meh na citer sal hantu

frankly speaking
kat bilik aku memang agak menakutkan
recently
mimpi buruk yang aku alami
buat aku bertambah x selesa
dah dua kali aku mimpi sal hantu
yg latest semalam
what the hell tol
sampai x tido kat bilik aku dibuatnyer

tapi aku tabahkankan jugak
sebab kat bilik tue je la
aku dapat privasi

nanti dah nak kena pindah ke blok 1
hope x de pape yg mengganggu aku lagi
plus dapat roomate yg prihati!
hahahah

look foward for a better campus life!

2 kalam yg berbicara:

cik_kiAh said...

shy,
dulu kan,
akak pun penah mimpi benda alah itu.
tapi mase tu cm x tau la betul2 benda alah tu ade depan mate or mimpi je.takut w0o~

Hilmi Zulfadli Shahrom said...

Untuk pengetahuan tambahan, blok 1 lebih menakutkan berbanding blok 4..

Untuk maklumat lanjut, sila bertanya kepada senior-senior TESL C3..

Hahaha..